2018. február 25., vasárnap

Oreos pohárkrém

Nagyon szeretjük az oreo kekszet, na de ki nem! A pohárkrémeket meg egyenesen imádom! Gyorsak, egyszerűek és nagyon mutatósak! 


Hozzávalók: 

1 cs. csokis pudingpor
4 dl tej
4 ek. cukor
500 dkg mascarpone
25 db oreo keksz 
/ én a lidlben kaphatót neot használtam/
2 cs vaníliás cukor 
4 ek tej



Elkészítés: 
   Először a csokipudingot főztem meg 4 dl tejben, 4 ek. cukorral a csomagoláson leírtak szerint, majd félretettem hűlni. Majd kb 10 dkg mascarpone krémet kevertem bele! 
   Az oreo kekszből 20 db-ot késesbetétű robotgépbe morzsásra törtem.
   A maradék mascarpone krémet kikevertem a vaníliás cukorral és a 4 ek tejjel. Könnyebb dolgozni vele, ha a tejet kicsit meglangyosítjuk, én simán kézi habverővel dolgoztam!
  Ha ezekkel megvagyunk, akkor jöhet a rétegezés: alulra 2 ek oreo morzsát tettem, majd erre jöhet egy adag mascarpone krém, a következő réteg a csokipuding, majd ismét oreo morzsa. A tetejére már csak egy kis mascarponet tettem díszítésként és egy kekszet a tetejére.
Nagyon mutatós és eszméletlenül finom!
Jó étvágyat hozzá!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése