2018. február 17., szombat

Gyümölcssaláta

Ez egy igazi szép színes vitaminbomba! 
Ma ez készült nálunk desszert helyett! 
Na nem mintha ehhez különösebb recept kellene, én mégis megosztom veletek, hogy készítem, egyszerűen és gyorsan. 


Hozzávalók: 
ez a mennyiség kb 2-3 adag lesz 

  1 db banán
     1 db narancs
2 db kivi
1 db alma 
az epret most csak díszítéshez használtam

öntet: 

1 narancs kifacsart leve 
esetleg méz 


Elkészítés: 

     Először az öntetet készítem el, ami mindössze annyiból áll, hogy kifacsarok egy narancs levét! Ha savanykás a narancs vagy a gyerekeket is kínálom vele, akkor egy csurgatás mézet is teszek hozzá, így a gyerkőcök is szívesebben fogyasztják. 
    Ezután tetszőleges sorrendben minden összetevőt apró kockákra vágok és az öntethez keverem. 
Én az almát nem szoktam megpucolni, csak jól megmosni és kimagozni. 
Az összetevők természetesen tetszőlegesen változtathatók, a lényeg, hogy olyan gyümölcsöket válasszunk, amiket szeretünk és a végeredmény minél színesebb legyen! 
   Jó étvágyat hozzá!   




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése