2017. december 27., szerda

Tojáslikőr

Pár nappal karácsony előtt készítettem, hogy legyen egy kis ideje a hűtőben összeérni. Mivel sokat kóstolgattam, így ez már a második adag, ami készült. Nem vagyok egy nagy alkohol fogyasztó, ám ez a finomság itatja magát.




Hozzávalók: 

3 tojássárgája 
18 dkg porcukor 
2 csomag vaníliás cukor 
2 dl tej
2,5 dl tejszín
1,5 dl alkohol / én vodkát használtam/ 



Elkészítés: 

   A tojássárgákat kikevertem a cukorral és a vaníliás cukorral, majd hozzákevertem egy keveset a tejszínből. Egynemű selymes állagúvá kevertem, majd egy tiszta üvegbe töltöttem. Hozzá öntöttem a többi hozzávalót is, majd a kupak rátekerése után párszor megforgattam az üveget. 
   Hűtőbe tettem, hogy érjen egy kicsit. Néhányszor még megforgattam, amikor benyúltam a hűtőbe. Jól behűtve egy hétig is eláll, ha addig el nem fogy. 
Jó iszogatást hozzá. 




Ui: Második alkalommal tej nélkül készítettem, így még selymesebb és krémesebb lett! Nekem így jobban bejön! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése