2014. január 3., péntek

Mézes-mustáros csirkemell

Egyértelműen állíthatom, hogy a fiam egyik nagy kedvence ez a hús. Szerencsére a lányok is szívesen fogyasztják és nagyon egyszerű az elkészítése is! 



Hozzávalók: 

csirkemell 
olaj
méz
mustár
bors
húsleves alaplé

Elkészítés:

A csirkemellet csíkokra vágom, én kb 2-3 nagyobb csirkemellfilét szoktam használni. Ezeket enyhén besózom és 2-3 ek. felhevített olajon elkezdem megpirítani (wokkot szoktam használni, hogy bőven legyen helyem a húsok átforgatásához). Amikor a hús már kifehéredett, akkor jó bőségesen meglocsolom mustárral (kb. 5-6 ek-nyit szoktam használni) és kevés húsalaplét öntök rá, megszóróm borssal és többször átforgatva puhára párolom. Amikor már jó sűrű a szaftja és a hús is puha, akkor lezárom, már nem főzöm. Meglocsolom mézzel és még egyszer átforgatom az egészet, megkóstolom és ha kell akkor még ízesítem. Frissen párolt rizzsel tálalom, a rizs lehet sima vagy zöldséges is! 
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése