2013. július 7., vasárnap

Jegeskávé

   A tegnapi szenzációs VOLT fesztiváli buli után a mai reggel sem kezdődhetett másként a gyereknek, mint általában, egy hajnali kakaóval. Akkor még nem is éreztem a kevesebb alvás hatását, de kora délután már a fáradság és a meleg uralkodott, így muszáj volt egy kávét készítenem, ebéd után a melegben mi is lehetne jobb egy finom jegeskávénál. 


Hozzávalók:

2 dl már lehűlt kávé
2 gombóc vaníliafagylalt 
esetleg tej
és cukor
a díszítéshez:
tejszínhab
kakaópor

Elkészítés:

   A vaníliafagylaltot egy magas pohárba adagoljuk, ráöntjük az előzőleg elkészített és lehűtött kávét, hogy milyen kávét használunk azt mindenki döntse el saját ízlése és belátása szerint, én egy nagyon lágy lattet főztem és még abba is öntöttem egy kis hideg tejet. Szerintem cukor nem kell hozzá, mert a fagyi elég édes, de ha valaki nagyon édesszájú, akkor édesítse meg a kávét egy kicsit. Ezután már csak a díszítés van hátra, mehet a tetejére egy nagy adag tejszínhab és egy kis kakaópor. Szívószálat bele és ki a teraszra az árnyékba, mert ezt szerintem így kell!
   Mindenkinek jó italozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése